Qui Som?

Amb aquest “blog” pretenem mostrar les fotos que anem fent els membres de FA i escoltar els comentaris de qualsevol visitant que vulga expressar-se.

Lògicament també el farem servir per comunicar les activitats que anem portant a terme, pràcticament totes elles obertes a tothom.

Si t’agrada la fotografia, ja tenim alguna cosa en comú, anima’t i opina, escoltar-te ens farà millorar. A més d’ací en el “blog” t'escoltarem en fa@fotalgemesi.com

Salut i un immens goig per viure i fotografiar el que la vida ens mostra!

Albarracín... más, más...

f/5,6  1/500  iso 100, 15/85a15

5 comentaris:

  1. Jose Ramón, t'has oblidat de posar el nom en penjar la foto. A vore si ho soluciones. Podries haver-les penjades totes juntes perquè ja és el tercer comentari que t'haig de fer i se m'esgota la imaginació. Aquesta és igual que la que he penjat jo, però amb un angle més obert i sense retallar. Jo li haguera tret un poc de detall als núvols.

    Salut!

    Salut!

    ResponElimina
  2. Carlos Muñoz8:39

    A pesar de que has hecho 3 entradas te comentaré tus fotos sólo en esta. Me gusta el encuadre y la nitidez de la 1ª. Este es el problema, no sólo de ir en grupo a hacer fotos sino que desde esta posición es posible que hayan 20 millones de fotos iguales, por cierto yo también la tengo. La 2ª me encanta, muy bien vista y hecha y la sombra sobre el castillo genial. La 3ª creo que falla un poco el encuadre y creo que no es la mejor foto para pasar a B&N pues me gusta ver el color de las flores. Pero esta es mi opinión, una opinión, como otra cualquiera. Saludos

    ResponElimina
  3. M'agrada el color terrós tan propi de la zona. Ben saturada de color i una composició molt del meu gust.
    Gràcies per compartir!
    P.D.: El nom l'he ficat jo.

    ResponElimina
  4. Dani Ramírez9:39

    Buenas imagenes Jose!! Nitidas i con un tono de colores perfectos!. Sigie así!

    ResponElimina
  5. Aquesta és la millor de les tres que has penjat, per al meu gust. És clar que aquesta la tenim tots com diu Carlos, però escolta, aquesta és la teva i és la millor per a tu. La enhora bona Jose

    ResponElimina