Qui Som?

Amb aquest “blog” pretenem mostrar les fotos que anem fent els membres de FA i escoltar els comentaris de qualsevol visitant que vulga expressar-se.

Lògicament també el farem servir per comunicar les activitats que anem portant a terme, pràcticament totes elles obertes a tothom.

Si t’agrada la fotografia, ja tenim alguna cosa en comú, anima’t i opina, escoltar-te ens farà millorar. A més d’ací en el “blog” t'escoltarem en fa@fotalgemesi.com

Salut i un immens goig per viure i fotografiar el que la vida ens mostra!

"Lliure"



Ob. 70-200 LII  f/2.8  1/5000s  ISO-400  a 200mm.



Arreglament que m'agrada, per a esta imatge en concret. Vull saber l'opinió de la gent sobre este tipus de tractament de les fotos.

9 comentaris:

  1. La fotografia és també això.
    M'agrafa més el teu perfil més natural, però jo no estic (ni ganes!) a la moda.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Gràcies Ximo per la teua opinió.

      Elimina
  2. Miguel Alonso.12:34

    La primera, molt xula, encuadre, nubols...A la segon no li trobe el gust.

    ResponElimina
  3. Carlos Muñoz19:20

    Ho sent Vicent, no m'acaba ni la 1ª ni la 2ª. En la 1ª no li veig detall a la gavina i la 2ª no em convenç l'acabat. Salutacions

    ResponElimina
    Respostes
    1. No et preocupes, açò és el que jo buscava. M'interessava saber l'opinió de la gent, i agraïsc tots els comentaris.
      Salutacions.

      Elimina
  4. Cal experimentar, hi ha per a tots els gustos i colors a vegades ix bé i altres mal, hi ha qui li agrada i hi ha qui no, però no passa res.
    Pitjor és no participar perquè no aprens.
    Salut"

    ResponElimina
    Respostes
    1. Este el gran avantatge de les tecnologies actuals. Fa 25 anys açò seria impensable. Gràcies per opinar i una salutació.

      Elimina
    2. L'autor ha eliminat aquest comentari.

      Elimina