Qui Som?

Amb aquest “blog” pretenem mostrar les fotos que anem fent els membres de FA i escoltar els comentaris de qualsevol visitant que vulga expressar-se.

Lògicament també el farem servir per comunicar les activitats que anem portant a terme, pràcticament totes elles obertes a tothom.

Si t’agrada la fotografia, ja tenim alguna cosa en comú, anima’t i opina, escoltar-te ens farà millorar. A més d’ací en el “blog” t'escoltarem en fa@fotalgemesi.com

Salut i un immens goig per viure i fotografiar el que la vida ens mostra!

Pensant.

                                                     Nikon D810  f/1,8  1/160 s  85 mm.

12 comentaris:

  1. Molt bon retrat. L'enquadrament m'agrada. Jo crec que amb el contrast que té, en b/n seria també molt bona foto.
    Salutacions.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Miguel Alonso.19:34

      Gracies per el teu comentari, Vicent. La tinc tambe en ByN y en sepia pero crec que perden una miqueta de força. Pasau be.

      Elimina
  2. Be per la llum i el format-enquadre, no així per l´edicó on veig que se noten coses rares a la imatge que aportes a una cella li falta un troç...
    Jo personalment la repetiria corregint alló que és evident.
    Amplia-la i veuras alló que et comente.
    Gràcies per compartir i posat les ulleres !!! jejejejeje ...
    Cuuida´t !!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jajaja, tindrás que posárteles tu perque les celles no les ha tocat.No voldras que li afegisga celles, pobret. Gracies per el teu comentari. Passa-ho be.

      Elimina
  3. Carlos Muñoz19:44

    Es nota que has fet molts retrats i saps situar al model en el lloc adequat. L'enquadrament ho veig una mica ajustat, m'agrada més el que em vas ensenyar ahir. Salutacions

    ResponElimina
    Respostes
    1. Miguel Alonso.19:47

      A mi també pero eixe no puc publicarlo.

      Elimina
  4. Mol bon retrat, ho veig idèntic a què vas presentar anteriorment d'una xica, precisament per les llums i ombres.
    Crec que li has agafat el punt per a fer estos retrats, bon treball.
    Salut

    ResponElimina
    Respostes
    1. Miguel Alonso22:52

      Gracies, Vicent, els dos retrats son en clave baixa. Sempre he volgut ferlos i ho intente. Passa-ho be.

      Elimina
  5. Xeeeee queda clar que tindre que posar-me les ulleres, aixo si pense que o tu o jo un dels.dos pateix de presbicia!!! Jajajajajaa
    Cuida't!!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Miguel Alonso22:57

      La vellea t'ataca.

      Elimina
  6. Mercedes Garcia Hernandez21:43

    Fantàstic retrat, sencill, intim, transmet molt, quina enveja me dona, jo no el veig en b/n, m'agrada en color

    ResponElimina
    Respostes
    1. Miguel Alonso8:53

      Gracies Mercedes. De enveja res, tot es posarse.

      Elimina