Qui Som?

Amb aquest “blog” pretenem mostrar les fotos que anem fent els membres de FA i escoltar els comentaris de qualsevol visitant que vulga expressar-se.

Lògicament també el farem servir per comunicar les activitats que anem portant a terme, pràcticament totes elles obertes a tothom.

Si t’agrada la fotografia, ja tenim alguna cosa en comú, anima’t i opina, escoltar-te ens farà millorar. A més d’ací en el “blog” t'escoltarem en fa@fotalgemesi.com

Salut i un immens goig per viure i fotografiar el que la vida ens mostra!

M'agrada el B/N.

A Múrcia, Museu de Ramón Gaya


Tir i arrossegament. Algemesí


6 comentaris:

  1. Les dues imatges són fabuloses, però, la de l'escala, és una passada.

    ResponElimina
  2. Blancs i negres purs i portats als estrems,apretant i tanmateix composant, al fi i al cap gaudint d'una afició i jo disfrutant de veure el teu teu treball.
    Gràcies per compartir!!
    Cuida't!!

    ResponElimina
  3. Rafa Montagud23:59

    De les fotogràfies, m'agrada la primera, amb diferència. Es sencillament genial. Enhorabona, Ximo.

    ResponElimina
  4. Vicent E9:25

    Com sempre en el teu treball, perfectes !!! Molt bones tant dec omposició com de tractament.

    ResponElimina
  5. Pense que la teua obra ens dona prestigi i sols lamente que no compartisques amb nosaltres més imatges.
    Eres admirable! T'ho dic perquè sé que que no t'agrada que reconeguem la teua evidència.

    ResponElimina
  6. Carlos Muñoz14:11

    M'encanta la 1ª per la composició, eixint l'escala de l'extrem inferior i guiant la vista per tota la taca. M'agrada el b/n extremat que li has donat, mantenint la gamma de grisos. La 2ª havent aconseguit un gran b/n, des de el meu pdv, la veig una mica estreta per haver enfosquit en excés la part superior i inferior. Salutacions

    ResponElimina