Qui Som?

Amb aquest “blog” pretenem mostrar les fotos que anem fent els membres de FA i escoltar els comentaris de qualsevol visitant que vulga expressar-se.

Lògicament també el farem servir per comunicar les activitats que anem portant a terme, pràcticament totes elles obertes a tothom.

Si t’agrada la fotografia, ja tenim alguna cosa en comú, anima’t i opina, escoltar-te ens farà millorar. A més d’ací en el “blog” t'escoltarem en fa@fotalgemesi.com

Salut i un immens goig per viure i fotografiar el que la vida ens mostra!

Tornant al passat



Ob. 70-200 LII  f/3.5  1/1250s  ISO 400  a 200mm

11 comentaris:

  1. Pot ser t'has passat amb el desenfoc selectiu, però la foto té molta vida.

    ResponElimina
    Respostes
    1. El desenfocament ha sortit de la càmera, jo no he fet res. Jo només l'he treballat per treure-li el b / n i l'enquadrament.

      Elimina
  2. Vicent E9:39

    Ximo, pareix mentira que digues tu aixo. Es l'efecte de treballar en full frame, amb tele i gran apertura. Però evidentment, resulta molt pronunciat eixe desenfoc.

    ResponElimina
    Respostes
    1. A mi m'agrada així, per a ressaltar més a la xica.

      Elimina
  3. Carlos Muñoz13:31

    Simpàtica imatge que et transporta a una altra època. La veritat és que amb el 70/200 en la mà eres un fora de sèrie. A mi el desenfoque no em molesta doncs com tu dius centra la vista en el subjecte, i el b/n molt correcte i adequat a l'escena. Ben fet.

    ResponElimina
  4. Molt bonica i bon treball. Demanaria a l'autor, doncs em pica la curiositat, on va fer aquesta foto "de època"
    Salut

    ResponElimina
    Respostes
    1. Aquest cap de setmana passat, a Torrent es va fer un concurs de modelisme. També hi ha com un fira comercial i mentre se celebra tot això, apareixen aquests senyors que els encanta vestir-se amb els uniformes d'època. Estic preparant un àlbum per penjar a Facebook ia Google+.

      Elimina
  5. Ben vist i ben captat, m'agrada tant la composició com el somriure de la xicona!
    Bon treball!! Cuida't!

    ResponElimina
  6. Moltes gracies per tan magnífica foto.
    -Yolanda León-

    ResponElimina