Qui Som?

Amb aquest “blog” pretenem mostrar les fotos que anem fent els membres de FA i escoltar els comentaris de qualsevol visitant que vulga expressar-se.

Lògicament també el farem servir per comunicar les activitats que anem portant a terme, pràcticament totes elles obertes a tothom.

Si t’agrada la fotografia, ja tenim alguna cosa en comú, anima’t i opina, escoltar-te ens farà millorar. A més d’ací en el “blog” t'escoltarem en fa@fotalgemesi.com

Salut i un immens goig per viure i fotografiar el que la vida ens mostra!

Vist a La Font de la Figuera.

(56 mm - 1/200 s - f/22 - ISO 100 - 16/11/2014 13:57 h)

5 comentaris:

  1. jejejjejejeje... Estic de rises perque tinc una foto exactament igual a diferencia de que per trencar un poc amb les simetries li vaig a dir al meu fill que se posara al mig i com anava amb una jaqueta de color blau...jejejje . Per ser teua li sobra la capsa blanca dles cables de llum...jejejje.
    Cuida´t "!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. La capsa la he deixat per "omplir", em fa la impressió de que equilibra la imatge que malgrat tot, al ser tan plana, dona sensació de buit.

      Elimina
  2. M'agrada la composició i el color.
    Em carregaria l'aparell de la dreta.
    Cercaria l'horitzontal
    Salut

    ResponElimina
    Respostes
    1. El carrer fa molta pujada.

      Elimina
  3. Miguel Alonso19:39

    Molt bona, Ximo. El colorit contra el blanc fa amena la composició.

    ResponElimina