Qui Som?

Amb aquest “blog” pretenem mostrar les fotos que anem fent els membres de FA i escoltar els comentaris de qualsevol visitant que vulga expressar-se.

Lògicament també el farem servir per comunicar les activitats que anem portant a terme, pràcticament totes elles obertes a tothom.

Si t’agrada la fotografia, ja tenim alguna cosa en comú, anima’t i opina, escoltar-te ens farà millorar. A més d’ací en el “blog” t'escoltarem en fa@fotalgemesi.com

Salut i un immens goig per viure i fotografiar el que la vida ens mostra!

Retrats en blanc i negre

Només anava a posar la primera d´aquesta serie amb el títol de "IN-CON-FUN-DI-BLE" ja que es un retrat poc convencional al estar d´esquena però que tot el mon reconeixerà, però no he pogut resistir el pujar la serie completa.


Tamron SP AF 70-200mm F2.8 Di LD [IF] Macro    f 2.8     200mm    1/1000 



Tamron SP AF 70-200mm F2.8 Di LD [IF] Macro    f 3.5     115mm    1/600



 Este es el moment en que em va pillar "afotant-lo"
    Tamron SP AF 70-200mm F2.8 Di LD [IF] Macro    f 3.5     100mm    1/600

9 comentaris:

  1. Rafa Montagud22:27

    Bona sèrie en b/n d'un gran mestre (Ximo Bueno) i millor persona

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gràcies, m´alegra que t´agraden

      Elimina
  2. J Bta Puchades14:52

    M'agraden, pero la miradeta quant el pilla......ejem...!!

    ResponElimina
    Respostes
    1. La veritat es que en eixe moment degut a les ulleres de sol no vaig poder vore be la miradeta, després al alçar un poc les ombres vaig descobrir com em mirava i.... glups. Pero tot siga dit li vaig dir: "t´he pillat" i es va riure un poc

      Elimina
  3. T´ha quedat una serie molt interessant i molt ben aportada i editada en b/n, la última amb eixa mirada frontal és impagable.
    Salutacions !!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Moltes gracies Vicent, després de fer un grapaet de fotos a Dani Miquel i als musics vaig començar a fer algunes al públic i vaig vore a Ximo.

      Elimina
  4. És que sempre aneu buscant espècimens rars.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Jejeje, i t´has fixat que només em falta una mirant cap a la dreta per a tindre tots els perfils?

      Elimina
  5. Ben fetes Angel!
    Encara que tinc que donar-li la raó a Vicent Martínez.

    ResponElimina