Qui Som?

Amb aquest “blog” pretenem mostrar les fotos que anem fent els membres de FA i escoltar els comentaris de qualsevol visitant que vulga expressar-se.

Lògicament també el farem servir per comunicar les activitats que anem portant a terme, pràcticament totes elles obertes a tothom.

Si t’agrada la fotografia, ja tenim alguna cosa en comú, anima’t i opina, escoltar-te ens farà millorar. A més d’ací en el “blog” t'escoltarem en fa@fotalgemesi.com

Salut i un immens goig per viure i fotografiar el que la vida ens mostra!

Pluja d'air vesprada- Arc Iris




6 comentaris:

  1. Un arc iris es una asignatura que tinc pendent, pero el passat dia que reunia les condicions em vas ser impossible eixir a "caçar-lo". M´agrada molt la diferencia de tonalitats del cel entre la part de dalt de l´arc i la de baix, està clar que el protagonista de la foto es l´arc pero en un altre paissatge o monument haguera millorat el conjunt de la foto.

    ResponElimina
  2. J Bta Puchades0:20

    Bona foto en general, veig que estaves llest i preparat després de la pluja.
    Saludets

    ResponElimina
  3. Molt bén captat, jo ni el vaig vore, el sr Ximo de segur que se havia carregat els cables, bón treball

    ResponElimina
    Respostes
    1. ja ho vax pensar, ja, pero no vax tindre molta gana, perque vax fer mes fotos per enllatzar l'arc que no em cabía en l'objetiu, i em vax cansar.
      ja que vore lo pijilleros que sou, eh?

      Elimina
  4. Ben vist i rapidet has estat !!
    Està feta amb el mòbil ??
    Per cert el nom correcte és Arc de Sant Martí, jejejejeje.
    Salutacions !!

    ResponElimina
    Respostes
    1. esta fet en la cámera, per sort la portaba, acababa de fer unes coses i ho vax deijar per la pluja.

      Elimina