Qui Som?

Amb aquest “blog” pretenem mostrar les fotos que anem fent els membres de FA i escoltar els comentaris de qualsevol visitant que vulga expressar-se.

Lògicament també el farem servir per comunicar les activitats que anem portant a terme, pràcticament totes elles obertes a tothom.

Si t’agrada la fotografia, ja tenim alguna cosa en comú, anima’t i opina, escoltar-te ens farà millorar. A més d’ací en el “blog” t'escoltarem en fa@fotalgemesi.com

Salut i un immens goig per viure i fotografiar el que la vida ens mostra!

Blava i Verda. Dos muixerangues,un mateix sentiment

Nikon D90  T: 1/1000  f: 5  Iso: 400  Obj: 70-200 f2.8 Os a 95 mm

Nikon D90  T: 1/400  f: 6.3  Iso: 400  Obj: 70-200 f2.8 Os a 160 mm

14 comentaris:

  1. Jo destacaria sobretot la composició de la primera, encara que potser un format vertical li haguera anat millor per a deixar-li un poc mes d´espai per dalt.
    La segona es un bon retrat amb la cámera a la altura dels ulls

    ResponElimina
    Respostes
    1. Rafa Montagud11:32

      Tens raó,Angel. La primera li hagués anat millor un format vertical. Però com pasava en eixe moment el nuvol, vaig considerar fer-la horitzontal. La segon imatge,la vaig fer amb "El Xiquet". La muixaranguera que mostre estava com a alçadora,es a dir, un segon pis muixaranguer. Gràcies per comentar i donar la teva opinió, que sempre serà ben rebuda. Salut

      Elimina
  2. M'agrada més la segón . El teu objetiu y le gust li bá el retrat

    ResponElimina
    Respostes
    1. Rafa Montagud11:36

      La segón la considere una de les millors fotos que vaig fer la pasada Mare de Déu, malgrat que no estic content d'el resultat general. Si,el retrat, es la disciplina fotògrafica que més m'agrada. L'objectiu 70-200 f2.8 es, de moment, la compra fotògrafica de la que més content estic. Gràcies,Eladio,per comentar

      Elimina
  3. Dos bons retrats- detalls selectius de la festa i amb una molt bon color i llum. Bon treball !!
    Salutacions !!

    ResponElimina
    Respostes
    1. Rafa Montagud13:20

      Gràcies.

      Elimina
  4. mol bona llum i color, eije objetiu una maravella, i a 10 centimetres darrere l'objetiu un krac.
    Salut

    ResponElimina
    Respostes
    1. Rafa Montagud13:21

      Gràcies

      Elimina
  5. La primera m'encanta!
    La segona la veig molt estàtica i amb excés de llum.

    ResponElimina
    Respostes
    1. Rafa Montagud13:21

      Gràcies

      Elimina
  6. J Bta Puchades20:53

    Bona feina Rafa i bons retrats

    ResponElimina
    Respostes
    1. Rafa Montagud13:22

      Gràcies

      Elimina
  7. comparteix la opininió de Ximo Bueno

    ResponElimina
    Respostes
    1. Rafa Montagud13:23

      Gràcies

      Elimina