Qui Som?

Amb aquest “blog” pretenem mostrar les fotos que anem fent els membres de FA i escoltar els comentaris de qualsevol visitant que vulga expressar-se.

Lògicament també el farem servir per comunicar les activitats que anem portant a terme, pràcticament totes elles obertes a tothom.

Si t’agrada la fotografia, ja tenim alguna cosa en comú, anima’t i opina, escoltar-te ens farà millorar. A més d’ací en el “blog” t'escoltarem en fa@fotalgemesi.com

Salut i un immens goig per viure i fotografiar el que la vida ens mostra!

TORNEJANT EN LA CAPELLA

ISO-320 - F/8 - 1/250 - FOCAL 24mm

9 comentaris:

  1. Punt de vista mooolt original !! Així i tot bota tant el tornejant que per res s´escapa del encuadre. Milloraria amb més espai buit per dalt, no tan a ras de tall el tornejant.
    Salutacions !!

    ResponElimina
  2. Mol bona, que llástima el puntet que li falta per dalt.
    Salut

    ResponElimina
  3. Encara que continua caient-me la baba, tenen raó els companys.
    Saps que jo m'ho hagués inventat passant de les mides de la foto. Però... cal respectar als artistes.

    ResponElimina
  4. Teniu raó ja havia vist lo justeta que quedava, en tinc més en aire per dalt, però com ens pot el ànsia, per la propera exposició estarà ( si queda seleccionada )

    ResponElimina
  5. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  6. M'agrada. Sols un "però". Com diuen els companys, la falta d'espai per dalt. Així i tot, molt bona, Ximo

    ResponElimina
  7. Impactant!!, si no fora pel detallet de l´espai.....

    ResponElimina
  8. Eladio García11:19

    Compartisc la opinó dels companys,falta espai per a dalt, però has deixat espai en en salt perquè es veja la Mare de Deu

    ResponElimina
  9. J Bta Puchades0:04

    Jo crec qje l'espai de te per baix dona a coneixer al gran bot que pega el tornetgant. Per al meu gust la trobe ençertada.

    ResponElimina