Qui Som?

Amb aquest “blog” pretenem mostrar les fotos que anem fent els membres de FA i escoltar els comentaris de qualsevol visitant que vulga expressar-se.

Lògicament també el farem servir per comunicar les activitats que anem portant a terme, pràcticament totes elles obertes a tothom.

Si t’agrada la fotografia, ja tenim alguna cosa en comú, anima’t i opina, escoltar-te ens farà millorar. A més d’ací en el “blog” t'escoltarem en fa@fotalgemesi.com

Salut i un immens goig per viure i fotografiar el que la vida ens mostra!

AQA

f3´5 1/3´20s iso 100
f/7 1/2´5s iso 200


Una imatge, dos procesats.



5 comentaris:

  1. iiiieeeeee!! aijo ho conec jo!! jejeje.
    Molt bona si senyor, pero un perill possarte en eije lloc, i mes asoles, perque ahí no hia molt de puesto per a fer virgeries.
    Salut

    ResponElimina
  2. Mira que hi han llocs per anar i tu vas un lloc certament dificil i amb molt poc d´atractiu fotogràfic, així i tot bones proves d´edició .
    Salutacions !!

    ResponElimina
  3. J Bta Puchades22:20

    Tens tota la raó Viçent, que se m'ha perdut a mí per eixos antros, jijii
    Em sospitaba que no agradaría masa.
    El poc atractiu crec es degut no al edifiçi, si no als personatges que l'habiten. Uns crien la llana i altres la fama.
    Personalment jo tampoc soc de arrimarme a lloc d'alterne, m'atrauen més les cases velles, simplement lo que tú has deduitun altre tipus de ejerciçi fotogénic i jugar amb les llums

    ResponElimina
  4. Pues a mi no em desagrada tant el lloc, de fet he anat alguna que altra vegada (abans, quant era un Restaurant ... mal pensats !!)

    Bromes apart, crec que l'objetiu l'has cumplit, fotos ben expostes, amb uns colors que poden o no poden agradar, pero son els que hi han, i els has pillat en la seua mida, al igual que l'efecte afegit de les esteles dels vehicles que circulaben.

    Compositivament queden més o menys aceptables, encara que el motiu no done per a molt, pero supose que la teua intenció sería el anar experimentant.

    Salut i força

    ResponElimina
  5. M'agrada més la primera.
    Per cert... has comprat loteria?

    ResponElimina