Qui Som?

Amb aquest “blog” pretenem mostrar les fotos que anem fent els membres de FA i escoltar els comentaris de qualsevol visitant que vulga expressar-se.

Lògicament també el farem servir per comunicar les activitats que anem portant a terme, pràcticament totes elles obertes a tothom.

Si t’agrada la fotografia, ja tenim alguna cosa en comú, anima’t i opina, escoltar-te ens farà millorar. A més d’ací en el “blog” t'escoltarem en fa@fotalgemesi.com

Salut i un immens goig per viure i fotografiar el que la vida ens mostra!

Exhibició d´esgrima

Una mostra del que vaig traure el dissabte.


 Guantelet


Preparant-se pel combat

4 comentaris:

  1. Mercedes Garcia Hernandez20:08

    m'agrada molt la primera, de la segona jo haguera enfosquit un poc el fons, la paret de l'esglesia, per destacar un poc mes al soldat, de tota manera m'agrada, molt Angel

    ResponElimina
  2. Eladio Garcia12:18

    A mí també m'agrada més la primera (molt bona). En la segón trobe un poc masa cotrastat el subjecte. No en desagrada la llun del fons , pense que tant el desenfoc com la llum ajuda a donarli protagonisme al al personaje pricipal

    ResponElimina
  3. J Bta Puchades18:13

    Bones Angel...Per a mi la primera. La signatura sençilla i discreta també m´agrada.

    ResponElimina
  4. Molt guapa la 1ª, la 2ª no me convenç excesivament però tamb te la seua cosa tant visual com compositiva.
    Salutacions !!!

    ResponElimina