Qui Som?

Amb aquest “blog” pretenem mostrar les fotos que anem fent els membres de FA i escoltar els comentaris de qualsevol visitant que vulga expressar-se.

Lògicament també el farem servir per comunicar les activitats que anem portant a terme, pràcticament totes elles obertes a tothom.

Si t’agrada la fotografia, ja tenim alguna cosa en comú, anima’t i opina, escoltar-te ens farà millorar. A més d’ací en el “blog” t'escoltarem en fa@fotalgemesi.com

Salut i un immens goig per viure i fotografiar el que la vida ens mostra!

The tree to the little port


5 comentaris:

  1. M'agrada aquest experiment.
    Has recreat l'atmosfera i la imatge transmet serenitat.
    Llàstima que amb dues llengües meravelloses com tenim t'hages sentit dominat per la colonització, la moda és el que té.

    ResponElimina
  2. En certa manera ni jo mateix se el que diu el títol però la imatge m´encanta i molt !!
    Salutacions !!

    ResponElimina
  3. J Bta Puchades11:11

    De vegades els títols poden estar en lo més subjetiu deixan-xe portar per lo que transmet. El meu haguera sigut (Sentiments) es lo que jo veig a aquesta imatge.
    Saludets !!

    ResponElimina
  4. M'agrada molt la foto i el lloc pense que te moltes posibilitats, pots dir on es eixa ubicació ????

    ResponElimina
  5. El portet de Sollana

    ResponElimina