Qui Som?

Amb aquest “blog” pretenem mostrar les fotos que anem fent els membres de FA i escoltar els comentaris de qualsevol visitant que vulga expressar-se.

Lògicament també el farem servir per comunicar les activitats que anem portant a terme, pràcticament totes elles obertes a tothom.

Si t’agrada la fotografia, ja tenim alguna cosa en comú, anima’t i opina, escoltar-te ens farà millorar. A més d’ací en el “blog” t'escoltarem en fa@fotalgemesi.com

Salut i un immens goig per viure i fotografiar el que la vida ens mostra!

Parc Eolic d'Enguera - Navalon

21, hora



21,30, hores



23. hores

7 comentaris:

  1. A menos luz más belleza

    ResponElimina
  2. No tinc experiència en nocturnes però em semblen unes fotos atractives.
    Si haguera de triar alguna em quedaria amb la segona... quedaria bonica en la paret.

    ResponElimina
  3. Mercedes Garcia Hernandez14:23

    Les tres molt boniques, el meu dubte es si se pot fer la circunpolar

    ResponElimina
    Respostes
    1. Clar que se pot ! ara en penjare una pa que la vexes

      Elimina
  4. La segona una preciositat.

    ResponElimina
  5. J Bta Puchades23:25

    Ja van apetint les escapadetes d´estiu. Em quede amb la terçera i la immensitat d´un çel estrelat.
    Saludets

    ResponElimina
  6. Vas adquirint coneiximents i evidentment vas millorant la teua qualitat a les imatges que ens aportes captades on més t´agraden , a la nit. Boníssim el treball que presentes !!

    ResponElimina