Qui Som?

Amb aquest “blog” pretenem mostrar les fotos que anem fent els membres de FA i escoltar els comentaris de qualsevol visitant que vulga expressar-se.

Lògicament també el farem servir per comunicar les activitats que anem portant a terme, pràcticament totes elles obertes a tothom.

Si t’agrada la fotografia, ja tenim alguna cosa en comú, anima’t i opina, escoltar-te ens farà millorar. A més d’ací en el “blog” t'escoltarem en fa@fotalgemesi.com

Salut i un immens goig per viure i fotografiar el que la vida ens mostra!

Tipografies


A principi del estiu en adonar-me de la quantitat de visites rebudes al Flickr en vaig plantejar el repte de arribar al milió de visites abans de acabar el any  em vaig posar a la feina.Ja em vaig adonar que les visites anaven mes depresa del que jo pensava així que el passat 7 de agost ho vaig aconseguir.Per a celebrar-ho he fet aquesta imatge de agraïment.


La imatge original la podeu veure aquí.
Imatge Original

La informació aquí
Informació de Ximo Torres

i a continuació els meus àlbums
Álbums de Ximo Torres

2 comentaris:

  1. Molt ahi !! Enhorabona per eixes visites!!
    I molt bon treball el que aportes per agraïment a les visites i colorit.
    Salutacions!!!

    ResponElimina
  2. Qui ho treballa, ho aconsegueix.
    Enhorabona!

    ResponElimina